**Kasutustingimused**
**OLULINE TEADE**
Kui teil on küsimusi toote, programmi, teenuse või ürituse kohta, mille olete ostnud aadressilt müügikoolitused.ee või myyk.ee, võtke ühendust klienditoega aadressil myyk@myyk.ee või helistage numbril +372 5675 9450. Cashflower OÜ (edaspidi “Meie”, “Veebisait”, “Ettevõte”) ei müü ega toeta tooteid, programme, teenuseid ega üritusi, mida müüakse muudel veebisaitidel.
**POLIITIKA ULATUS**
Meie, Cashflower OÜ, seisame oma toodete ja teenuste taga ning teie rahulolu on meile väga oluline. See poliitika kehtib kõikide meie käest tehtud ostude kohta. Ostes toote, programmi, teenuse või ürituse pileti, nõustute järgima meie veebisaidil kehtestatud tingimusi ja poliitikat. Kui te nende tingimustega ei nõustu, ärge ostke piletit ega osalege üritusel.
**PIIRANGUD ERIPAKKUMISTELE JA KUPONGIDELE**
Eripakkumisi ja kuponge ei saa kombineerida teiste eripakkumiste või kupongidega, välja arvatud juhul, kui pakkumine või kupong seda kirjalikult lubab. Eripakkumised ja kupongid kehtivad ainult seni, kuni kaupa jätkub ja ainult nendel perioodidel, mis on neile trükitud. Hinnad võivad muutuda ette teatamata. Kui teie konto on võlgades või ei ole heas seisus mis tahes põhjusel, ei ole teil õigust eripakkumistele, välkmüükidele, tehingutele, boonuskingitustele, ostukupongidele, allahindlustele ega soodustustele.
**RIIDED JA KAUPADE OSTUD**
Enamik rõivaartikleid täidavad kolmandate osapoolte tarnijad, seega ei saa me tagastada ega vahetada rõivaesemeid, kui tellisite vale suuruse, tunnete ostukahetsust, esitate vale aadressi või kui teie saadetis jääb nõudmata ja tagastatakse meie kolmanda osapoole täitmiskeskusesse. Kui teie saadetis jääb nõudmata ja tagastatakse, vastutate täielikult uuesti saatmise kulude eest. Kui mis tahes aadress loetakse ebapiisavaks ja saadetis tagastatakse, vastutate täielikult uuesti saatmise kulude eest, kui oleme teie aadressi kinnitanud. Kõik nõuded valesti trükitud, kahjustatud, defektsete või kadunud esemete kohta tuleb esitada otse meie klienditeeninduse osakonnale 30 päeva jooksul. Kui te ei ole rahul mõne rõiva või kaubaga, mis ei pärine kolmanda osapoole täitmiskeskusest, tagastage füüsiline toode UUES seisukorras koos ostutõendiga 30 päeva jooksul ja saate täies ulatuses tagasimakse (välja arvatud saatmis- ja käsitsemiskulud). Ühelgi juhul ei tagastata saatmiskulusid. Kõik kinkekaartide ostud on tagastamatud.
**DIGITAALTOODETE OSTUD**
Kõikide digitaaltoodete ostude puhul, sealhulgas, kuid mitte ainult, digitaalsete kinkekaartide puhul, ei ole tagasimaksmise võimalust. Kõik digitaalsete ja allalaaditavate toodete müügid on lõplikud. Me järgime rangelt oma poliitikat, mis keelab digitaaltoodete ja allalaaditavate toodete tagasimaksed ja varajased tühistamised.
Kui ostate koolitusprogrammi, on teil juurdepääs koolitusprogrammile tootekirjelduses märgitud ajaks. Koolitusprogrammi ost ei anna teile õigust toodet jagada, reprodutseerida ega edasi müüa.
Kui tühistate digitaalse toote tellimuse, jõustub tühistamine kuu jooksul, mil te tühistate. Tagasimakseid ei tehta olenemata toote kasutamisest.
Kui teil on probleeme ostetud digitaalse sisu juurde pääsemisega, võtke viivitamatult ühendust meie klienditeeninduse osakonnaga aadressil info@myyk.ee või helistage numbril +372 1234 5678 tööpäevadel kella 9:00–17:00, et saaksime probleemi lahendada.
**OTSEÜRITUSTE OSTUD**
Kõik otseürituste ostud on tagastamatud ja mittetühistatavad, ilma eranditeta. Kui te ei saa üritusel osaleda, võite kuni 15 päeva enne ürituse algust taotleda 100% krediiti meie veebipoes või kasutada krediiti tulevasel otseüritusel; siiski kehtib see ainult piiranguteta ostetud piletitele. Kõik piirangutega või kampaaniaga seotud piletid, näiteks “ostuga kaasa kingitus”, ei ole krediidikõlblikud ning sellised piletid muutuvad kasutamata jätmisel kehtetuks ja neid ei saa krediiti, tagasimakset ega ülekandmist.
Kõik krediiditaotlused tuleb esitada aadressile myyk@myyk.ee. Pange tähele, et piletite ostmise töötlemistasud on tagastamatud ja krediidikõlblikud ei ole. Kui teie pilet sisaldab hotellituba, siis hotellituba on tagastamatu ja mitteülekantav teisele üritusele. Kõik krediidi või pileti teisele üritusele ülekandmise taotlused, mis on tehtud vähem kui 15 päeva enne üritust, lükatakse tagasi vastavalt sellele poliitikale. Kui kannate oma pileti teisele otseüritusele, tuleb tasuda ühekordne muutmistasu, mis on 25% pileti hinnast või 500 eurot, olenevalt sellest, kumb on väiksem.
Kui teie otseürituse ost sisaldas majutust, peate olema täielikult tasunud vähemalt 30 päeva enne üritust, vastasel juhul kaotate hotellitoa ilma tagasimakse või krediidita. Hotellimajutust on piiratud ja saadaval ainult seni, kuni kaupa jätkub, ja me ei saa garanteerida toa saadavust, kui te ei ole kõiki oma makseid õigeaegselt teinud.
Pärast pileti ostmist peate reserveerima oma koha. Kui te ei reserveeri oma kohta, kaotate pileti ja saate poe krediidi makstud summa ulatuses, millest on maha arvatud kõik töötlemistasud. Kui olete saanud pileti tasuta või osana teisest ostust, muutub pilet kasutamata jätmisel kehtetuks ja ei ole tulevaste ürituste jaoks kehtiv.
Kooskõlas kõigi riiklike seadustega jätame endale õiguse tagastada pileti ostuhind ja keelata juurdepääs või sissepääs igale otseüritusele, kui peame seda vajalikuks avalikkuse, esinejate, meie töötajate ja/või osalejate ohutuse tagamiseks.
Kõik piletid, mis on saadud osana ostust sidusettevõttelt, ei ole ülekantavad ja tagastatavad. Need piletid tuleb kasutada lepingus määratud aja jooksul, vastasel juhul kaotavad nad kehtivuse. Kui olete pileti lunastanud ja/või reserveerinud oma koha üritusele, ei saa neid tühistada ega muuta tulevasele kuupäevale. Neid ei saa vahetada ühegi kauba vastu ega ole poe krediidi jaoks kehtivad.
Üritusel peavad piletiomanikud esitama riikliku või föderaalse isikutunnistuse ning isikutunnistus peab vastama piletiomaniku nimele. Teid ja teie esemeid võidakse üritusele sisenemisel läbi otsida. Te nõustute selliste otsingutega ja loobute kõikidest nõuetest, mis võivad tekkida seoses selliste otsingutega. Kui te ei nõustu selliste otsingutega, võidakse teil keelduda üritusele sisenemisest ilma tagasimakse, krediidi või muu hüvitiseta. Teatud rajatiste reeglite kohaselt ei tohi territooriumile kaasa võtta teatud esemeid, sealhulgas, kuid mitte ainult, tulirelvi, alkoholi, narkootikume, kontrollitavaid aineid, kaameraid, salvestusseadmeid, laserpointereid, stroboskoope, ärritavaid aineid (nt tehislikke mürategijaid) ja konteinereid.
Ebaseaduslik edasimüük (või edasimüügi katse), piletite võltsimine ja kopeerimine on aluseks teie pileti konfiskeerimisele ilma krediidi, tagasimakse või hüvitiseta. Lisaks jätame endale õiguse piirata või keelata piletiostuõigusi kõigile, kelle kohta leiame, et nad rikuvad või on rikkunud meie veebisaidil kehtestatud poliitikat.
Kui ostate meie üritustel sviidi või sponsorluslaua, peate esitama kõikide osalejate nimed ja te ei tohi müüa ruumi oma ostetud sviidis või sponsorluslauas. Sponsorluslauad ja sviidid ei ole ülekantavad.
Jätame endale õiguse keelduda sissepääsust või välja saata isikud, kelle käitumist peame korratuks, häirivaks või sündmuse eesmärkidega mittekooskõlas olevaks. See hõlmab, kuid ei ole piiratud, kõiki, kes kasutavad roppu, vulgaarset või solvavat keelt, kes ei täida toimumiskoha reegleid või poliitikat või kes rikuvad meie veebisaidil kehtestatud poliitikat. Sellisel juhul ei ole te õigustatud tagasimaksele ega krediidile ning me ei vastuta teie kantud juhuslike või kaudsete kulude eest.
Sõltumata siinsetest vastuoludest, ei anta teile tagasimakset ega krediiti, kui te rikute meie veebisaidil kehtestatud poliitikat või kui teile keeldutakse sissepääsust või teid eemaldatakse ürituselt, kuna te ei järgi kõiki ürituse toimumiskoha reegleid ja poliitikat.
Te tunnistate ja nõustute, et üritus, millel osalete, on avalik sündmus, et teie välimus ja tegevused ürituse toimumiskohas sees ja väljas on avalikud ning teil ei ole ootusi privaatsusele seoses teie tegevuste või käitumisega üritusel. Annate meile, toimumiskohale ja meie sidusettevõtetele loa kasutada teie nime, kujutist, sarnasust, tegusid, poose, esinemisi, liikumisi ja avaldusi, mis on salvestatud üritusel, igasugustes otse- või salvestatud audio-, video- või fotodisplay’ides või muudes edastustes, näitustes, väljaannetes või reprodutseerimistes mis tahes eesmärgil, mis tahes viisil, mis tahes meediumis või kontekstis, mis on praegu teada või tulevikus välja töötatud, ilma täiendava loata või kompensatsioonita teile või kellelegi, kes tegutseb teie nimel.
Palun võtke ühendust meie klienditeeninduse osakonnaga numbril +372 5675 9450 tööpäevadel kella 9:00–18:00 kõigi piletiküsimuste korral.
MAKSEPLANEERINGUD
Kui ostate toote või teenuse igakuise makseplaani alusel, vastutate 100% kokkulepitud maksete eest. Kui makseid ei laeku, tühistatakse kogu ost ja seni tehtud maksed konfiskeeritakse ega tagastata. Juurdepääs mis tahes digitaaltootele või programmile eemaldatakse. Kõik makseplaanid, mis hõlmavad otseüritusi, peavad olema täielikult tasutud 30 päeva enne ürituse kuupäeva või teie pilet konfiskeeritakse ja saate poe krediidi tasutud summas kuni 30 päeva enne üritust.
KÕIKIDE TEHINGUTE, TOODETE JA TEENUSTE BOONUSGARANTII
Kui ostate eseme, pileti või digitaaltoote ja me pakume hiljem sama toote, pileti või digitaaltoote ostuga boonuskingitust, anname teile boonuskingituse, kuni kaupa jätkub või 3 kuu jooksul pärast ostu, kumb on varasem.
BONUSE VÕI KINGITUSEGA KAASANUD ESEMETE TAGASTAMINE
Kui tagastate eseme või taotlete krediiti ostu eest, millega kaasnes boonus või kingitus, peate boonuskingituse tagastama, et saada tagasimakse või krediit. Kui otsustate boonuskingituse endale jätta, vähendatakse teie tagasimakset või poe krediiti boonuskingituse väärtuse võrra.
PAKKUMISED, TEHINGUD, KAMPAANIAD, BOONUSELEMENDID JA KINGITUSED OSTUGA SIDUS- VÕI KAASKORRALDAJATELT
Võime kutsuda või lubada kolmandate osapoolte müüjaid müüma tooteid ja teenuseid meie üritustel. Kui ostate toote või teenuse kolmandalt osapoolelt, kehtivad ostule kolmanda osapoole tingimused. Me ei saa pakkuda selliste ostude puhul vahetust, tagasimakset ega krediiti.
POLIITIKA MUUTUSED
Tagasi selle poliitika juurde perioodiliselt, et tutvuda kõige uuema versiooniga. Jätame endale õiguse muuta või muul viisil muuta seda poliitikat igal ajal, omal äranägemisel, ilma eelneva etteteatamiseta; siiski on selle poliitika kehtiva versiooni jõustumiskuupäev lehe allosas. See poliitika on viimati uuendatud 3. augustil 2024.
Kõik õigused kaitstud Cashflower OÜ poolt.
Telefon: +372 5675 9450
Email: myyk@myyk.ee
Privaatsuspoliitika
Kasutustingimused
Paide asukoht (esindus):
Vainu 11, Paide, 72713, Eesti
Cashflower OÜ usub, et edu saavutamine on raske töö, hariduse ja püsivuse tulemus. Näited, mis on esitatud, ei tohiks olla tüüpilised ning tulemuste saavutamise garantiid ei ole kunagi olemas. Esitatud teave on hariduslikku laadi ega ole juriidiline ega rahaline nõu. Seda veebisaiti või mis tahes seotud materjale kasutades nõustute võtma täieliku vastutuse oma tulemuste või nende puudumise eest. Meie meeskond on siin, et teid toetada, kuid peaksite alati tegema oma hoolsuskohustust enne mis tahes investeeringu tegemist või riski võtmist. Edu on teie kohustus, töö ja vastutus.